Äntligen helg.

Ingen kan förstå hur mycket jag längtar tills den här veckan är slut.. Den har varit hemsk, vill bara att allt ska försvinna. I tisdags krockade jag Volvon, i onsdags dog Bambi och igår blev min morfar dålig. Vad händer härnäst? Bilen rasar samman? Något mer lär ju hända, hoppas det är den mildaste oturen kvar bara! Mamma ringde iaf i eftermiddags och sa att morfar var lite bättre, om några dagar får han nog åka hem igen :) Känns skönt att veta att han klarar sig ett tag till, även om hjärt & njursvikt inte är det bästa.. Just nu känner jag faktiskt att jag inte klarar mer, så har jag aldrig känt förut, att jag verkligen är längts ner på botten, men då kan det ju förhoppningsvis bara bli bättre! Bara den här veckan tar slut...

Idag har jag träffat Emelie, har saknat henne som vanligt när vi inte ses på ett tag. Vi har ju gått från att umgås typ varenda dag tills max 1 gång i veckan. Vi åt mat och gick lite på stan i Linde, handlade faktiskt lite, nya örhängen och en doftgran till bilen, den luktar ny klädsel och gummi efter sommardäcken så då ska den minsann få stinka fjortibil istället :P

Imorgon ska jag och Hillevi till Karlstad och tävla. Egentligen så vill jag inte åka, men det blir nog kul ändå. Om inte annat så får jag ju träffa Anja. Minns inte när jag var på en tvådagars-tävling sist..

Nu ska jag nog sova en timme, sen måste jag packa, ikväll ska jag nog leka med Sara :)

Kommentarer
Postat av: Anja

:) Ska bli så roligt att se er! :) Och nu kan du få din "julklapp"... som kanske kan räknas som en påskklapp?! Kram!

2008-03-28 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0