Ett tag sen..

Har inte haft tid att kladda här på ett tag.. Kanske dags för en liten uppdatering =) Har väl inte hänt alltför mycket, har jobbat och tränat hela veckan. Går bra på jobbet men man blir bra slut av att flänga runt. Har fått klara mig själv torsdag & fredag men det gick bara bra.

I fredags ringde Sara och tyckte vi skulle på Storå Folkan, det nappade jag minsann på. Fick med Madde också :) Förfest hos Frej och sen hamnade jag på villovägar. Blev Spannarboda och leka med lego istället, sen åkte vi hem i snöstormen, fast jag kom ju aldrig hem. Chauffören drog, hötte med näven.. Men urs vad full jag var, satt och skrattade åt ingenting ett bra tag. Kom på bra smarta idéer iaf, Johan tyckte jag skulle skriva ner dom, lite kul att läsa dom igår morse :P Sara och Madde var besvikna över att jag inte kom hem med någe smaskigt skvaller i bagaget, hade faktiskt ett eget täcke till och med! Sin bääääst fräääänd nuppar man inte med, SÅ DET SÅ!

Igår var det lugnt, jag och Madde gluttade på melodifestivalen och sen körde vi upp Sara & Frej till Stråssa och satt där ett tag.. Höll på att få en hjärtattack på vägen hem.. Mitt i vägen vinglade en påtänd jävel runt runt, urs, om jag hade splattat honom :S

Lyckades ramla i trappen igår också så min fot bultar och är helt svullen :P Tänkte att jag skulle ut och gå och få lite luft men vi får vä se hur det går =) Först frukost iaf..!

Sitter och försöker ladda ner lite ny musik.. Tips..?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0