Harald Hårfager!

Sur? Nej jag är inte sur. Jag är Harald Hårfager :P

Haha igår fick vi för oss att dra upp till Bångbro på folkan där. Förfestade med lite folk vid Tobbe, sen drog jag, Sara, Tobbe, Emil och Linkan upp, haha stackars chaufför´n Madde! Dom tre tattarn försvann en efter en sen var det bara jag och Sara kvar, haha! Åkte på efterfest vid John som lekte mästerkock och gjorde spaghetti & köttfärssås, inga fel till fyllehungriga Helena :P Somnade till en dålig film och sen härjade jag på Madde som fick hämta mig innan hon åkte till jobbet vid kvart över 6, var bra irriterad och arg.. Svamlade och hötte med näven, men haha..! Kan inte vara arg på Sara inte, mahaha =) Placerade mig i soffan och gluttade på barnprogram.. Sömnsvårigheter..!

Har nyss lämnat Tobbes telefon och nu gör jag fiskgratäng i micron :P Ikväll blir de Storå Folkan, Party like a rockstar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0