Hela havet stormar!

Fyllehelgen har nått sitt slut! Var ut på hotellet i lördags med allt och alla, och sen fick jag åka bil med Walter i 100 år med den ena människan drygare än den andra. Nämner inga namn :P Ogillar skarpt otrevliga och uppkäftiga människor, hehe! Men alla ska veta att i Nicklas 850 så är det kycklingen Jerry som bestämmer :P

Igår var jag med Emelie, så skoj att träffa min pulla igen, hon är saknad! Sen bestämde sig Sara och Helena för att om man redan har festat 3 dagar i rad, så varför inte ta en 4:e? Walter ringde och tyckte vi skulle komma upp till Stråssa till bönderna, hade riktigt kul faktiskt! Haha, blev å hoppa ut genom toafönstret och lurad att springa 100 varv runt byn, och sen ha diskmarathon, tyckte synd om värden! Skulle bjud Walter på en liten middag, trodde han skulle dö ett tag, han var tydligen allergisk men gluffsade i sig det ändå :P Saras barndomsdröm gick i uppfyllelse och mamma fick köra hem hela patrasket som vanligt, den enda hon saknade var Tobbes ölback :P Somnade med huvudet i kudden och vaknade av att hela familjen bråkar, haha ingen vill rensa avloppsrören :P

Haha! Folk tror inte sånt om mig, och det är ju bra, för jag sysslar inte med sånt :P
Nu måste jag göra någe, har sååååå trååååkigt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, låter som en kul helg :D

2008-03-24 @ 16:11:42
URL: http://ugglapuggla.blogg.se
Postat av: Anja

så nykterhets månaden är över nu! ;) Låter som en skoj helg iaf!

2008-03-24 @ 21:07:39
URL: http://pandii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0