Hon är rrräääeeedddd!

Haha, undrar för vad bara :P

Sara ringde och väckte mig idag igen, måste fan sluta sova på eftermiddagarna! Men är så jävla trött när jag kommer hem från jobbet, heeelt död! Imorgon ska jag iaf få gå på kvällsoperation, börjar inte förräns halv 11.. Slutar iof vid 7, men skönt med en sovmorgon! Sen ska jag glutta på film med Karin, hon är hemma i Nora =)

Funderar på att åka in och simma, var länge sen jag tränade eller någe.. Men är helt slut.. Får försöka pallra mig dit på fredag! Förhoppningsvis får jag en kort dag då, 10-14 på operstion, men slår mig i backen på att jag får börja klockan 6 iaf! Säkert på någon mysig avdelning med magsjuka :P Sen ska iaf jag och Sara dricka grogg, skojsans dojsans!

Pössigöll!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha oj, sorry... du kan anställa mig som väckarklocka :P Jacvisst! Sköjj ska viii haaa!

2008-03-13 @ 16:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0