Klantarsel..!

Ja det är jag det..! Va upp till Stråssa och lämnade Nicklas bil, gav nycklarna till Sofia men sen skulle jag visa henne det snygga påskpyntet och fick med mig nyckeln hem iaf.. Blöö.. Finns nog ingen som är så sinnesförvirrad som jag. På tävlingen idag stod jag med hälften av bommarna till ett hinder och undrade hur det kunde vara feluppsatt.. Hmm.. Konstigt ? Jaja, då kan han ju iaf inte komma in i bilen och ta ur pyntet som han har fått. Gula fjädrar, ägg och kycklingar, måste ju påskpyntas i kycklingbilen :P

Kaninerna var iaf duktiga idag, men måste bli bättre på att hålla dem i form så dom orkar hoppa =)
Nu ska jag sova, upp 04.45 tomorrow igen.. Jippie... Eller inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0