Lite bättre..

Hmm, idag känner jag mig lite bättre iaf! Jag brukar aldrig bli magsjuk, alla i min omgivning kan ha det men jag klarar mig alltid, de gånger jag har varit spysjuk i mitt 19-åriga liv är lätträknade och nu är det jag som ligger nerbäddad hemma :P Helt sjukt vad ynklig man blir, haha skäms nästan över mig själv :) Men pappa kom hem med blåbärssoppa, cola och turkisk peppar igår kväll så då kändes det lite bättre, möhö. Nu ska jag försöka mig på att äta lite rostat bröd!

Helgplanerna är ändrade.. Vi får väl se hur framtiden blir men jag tror vi kommer få som vi vill på någe vis =) Funderar på om jag ska efteranmäla mig till tävlingen på söndag istället om jag är frisk. Vore kul att få tävla lite. Irriterad på att det inte är någon krok svår med bara men that's life! Bambi kan få hoppa utom tävlan istället :)


Nej nu ska jag försöka äta någe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0