Oj så trött !

Jodu! Steg upp 7 imorse fast jag inte skulle vara på jobbet förrän 10. Tänkte passa på att plocka lite och gå ut och gå en sväng.. Inte ofta jag orkar med det när jag kommer hem på eftermiddagarna! Slutade vid halv 7, så har jag träffat Karin. Svullat mat och glott på TV i hennes soffa. Skönt att träffas och bara prata skit ett tag =)

Är riktigt trött nu.. Har varit en riktigt tuff dag, ont i hela kroppen :P Imorgon blir nog ännu värre, såg mitt städschema, 10 timmar att pressa ihop på mina ordinarie 8.. Och jag som ville sluta tidigare, får bli stress, stress :P Ska krypa ner under My Litlte Pony täcket, för jag var minsann duktig och bytte sängkläder i förmiddags, maha!

Natti natti alla tattare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0