Så mycket piggare!

Gomorr´n!
Äntligen, efter 3 dagars dvala får jag vakna och känna mig pigg, ha ork till att göra saker, vädret gör saken ännu bättre =) Så idag planerar jag att städa kaninburar, ha ute dom i hagarna, gå en promenad och sen åka in och träna och sola. Är typ blekast i världen! Mamma och Jocke ska åka och hälsa på mormor & morfar i eftermiddag, men jag får inte följa med för jag kanske kan smitta, och pappa ska sköta ljudet på Bångbro Folkan så jag får vara själv.. Snark, börjar bli bra trött på det !

Fy vad jag längtar efter lön! Vill ha massor med nya kläder, känns som om min garderob är helrutten! Dagens I-landsproblem.. Vad sjutton ska man ha på sig i helgen ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0