Stööör mig!

Stör mig på att jag är såå himla sämst på tekniska grejjer. Vill styla min blogg men fattar inte ett piss, vill lägga in bilder och grejjer och sånt så den inte är så himla tråkig och ful, skäms ju.. Vill minsann ha en pimpad blogg :P

Mamma hade med sig massa gatisprover från fot-terapeuten på lasarettet till mig så nu har jag smort in mina fossingar med någen stinkande gojja för trötta och överansträngda fötter, tro det eller ej men jag tror minsann det hjälper lite !

Nu ska jag tvinga mig själv  ut i köket för att göra en matlåda tills imorgon.. Hatar det.. Är inte sugen på en enda maträtt, lätt att komma på någe att laga då liksom. Rynkar på näsan åt allt.. Inte coolt..! Efter jobbet imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och försöka styra upp lite saker och ting till mig och Sara =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0