Vår för hjärter dam!

Lite så känns det, inte alls kul att vara instängd på lasarettet när det är så fint väder ute, vill ut i solen =) Ska väl ut och gå en sväng snart när jag har samlat ork, mina stackars fötter bultar. Haha har inte vant mig vid att ränna runt på det hårda golvet hela dagarna än, men men det kommer väl det med! Var och simmade när jag hade slutat, skönt :)

Haha har träffat på typ hälften av mammas arbetskamrater idag och alla har lyckoönskat mig och Sara i helgen, haha min mamma är minsann en riktig snackebalja, tror det ligger i släkten :P

Nu vill jag ha värme, sol och grillfest :D Haha bjuder på denna extremt vackra bild för typ 2 år sen. Tobbe va inte så bra på att ta kort maha :P
image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0