Förbannade jävla förkylning!

Att jag aldrig blir frisk. Jobbade igår, värsta dagen i mitt liv typ, så sjukanmälde mig idag. Ska vara hemma imorgon också, sen hoppas jag att febern ger sig. Att jag inte kan tala är ett värdsligt problem faktiskt :)

Fick ta bussen in till sjukhuset idag, busschauffören trodde nog jag var 14, för jag fick åka på halv. Halv röst iaf, sa jag och busschauffören höll med, billigt för mig! Fick vänta på mamma i 100 år innan hon var klar med ronden, målade så fina teckningar så. Måste säga att jag har talang :P Skönt att hämta hem golfen igen, känner mig naken när jag inte har min kära trotjänare hemma på gården :) Haha fast va kanske lite pinsamt.. Tror nån skämdes lite, så sött :P

Nej, ska väl snart somna med nässprayen i handen och halstabletter i hela sängen som vanligt.. Mjaaauu!

Lady Gaga - Pokerface såå bra låt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0