Förklarar mig frisk!

Haha, är långt ifrån frisk men vafan. Nu har jag varit hemma i 3 dagar, har inte råd med mer! Får ju inte en krona eftersom jag bara är timanställd utan schema. That sucks! Men vad göra?! Är ju bara att pallra sig dit och hoppas på 6 timmar, sen är det ju faktiskt helg så det borde vara lugnt :)

Imorgon ska jag inte göra någe speciellt. Städa & byta sängkläder och sen kanske hoppa lite med lurvtussarna, de behöver komma iform. Ska tävla både lördag & söndag nästa helg, läääängtar! Faktiskt :) Sen ska jag vara med Emelie på lördag. Nyktert och bra, ska fan lugna mig med festandet nu.. Vore perfa att hålla sig nykter fram till Halloween. Träna och sova vore någe jag behöver mer än att springa runt helt nollställd :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0