Jävla cp!

Urk, är så trött på sjukhus, läkare och allt vad det heter, haha! Fick akuttid igår men han va ju helt mongo! Vägrade ta prover för att jag inte hade feber och gav mig slemlösande fast jag sa att jag ville ha hostdämpande eftersom jag nästan hostar ihjäl mig. Blir så trött. Blir det inte bättre ska jag ringa och härja igen imorgon. Eller så gör nog mamma det, haha hon va ännu argare :P

Jobbat både igår & idag iaf, måste ha pengar! Men det är riktigt tungt, eftersom jag inte kan sova för min vän hostan.. Weeeeii! Ida är sjukskriven så jag är tillbaka på operation i 2 veckor, rätt skoj faktiskt. Trivs med dom, haha dom är som dom är! Inga kommentarer :P

Nää.. Inge skoj alls att skriva. Orka vara djup!

Kommentarer
Postat av: Anja

Japp, om du menar till VKH så ska jag dit!! Åh vad kul om ni också ska dit!!! :D :D :D

2008-10-31 @ 07:43:59
URL: http://pandii.blogg.se/
Postat av: anja igen

föresten, jag har en skål + en fri start hos VKh som du vann i sommras på deras tävling. Jag kan ta med dem den 9/11!

2008-10-31 @ 07:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0