Söndag igen.

Varför går helgerna så himla snabbt för? Känns som om man inte hinner med någonting alls. Är så skönt att bara slappa och ta det lugnt, och vips så kommer söndagen och ångesten för att man ska tillbaka till jobbet igen imorgon. Och för en gångs skull så har jag faktiskt inte gjort någonting i helgen. Somnade vid 8 i fredags kväll, heeelt slut, vaknade igen efter 15 timmar :p Den sömnen behövdes, haha :) Va på gymmet, och sen var jag och Emelie på bio, och åt på kinamuren efteråt. Var längesen vi umgicks... Var faktiskt riktigt trevligt, tror jag har saknat henne..

Blir så trött på det här regnvädret. Man vill bara krypa ner i sängen och sova bort eländet. Tur att nästa vecka vid den här tiden så ligger jag nog på en strand i turkiet, fy fan vad jag längtar! Idag blir det gymmet igen, sen ska jag städa och byta sängkläder, börja tvätta inför resan, men först ska jag faktiskt pallra mig ut i rusket och städa hos kaninerna.
Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0