Tisdag!

Kan inte veckan bara springa fram. På lördag flyger jag och Madde till värmen, vill bara komma iväg nu, på en gång..! Är så himla trött på jobbet så jag vill spy på det. Kommer nog kännas bättre efter en veckas semester :) Fast jag hoppas jag får gå upp i tid och jobba 100%, är ju ändå pissigt med höst så man kan lika gärna tjäna pengar istället!

Åkte faktiskt och tränade och simmade efter jobbet idag igen. Känns bra att jag har sättit fart med det där igen. Ska försöka hålla igång nu, det är ju när man gör ett kort uppehåll som jag har svårt för att komma igång igen. Nu tycker jag ju dessutom att det är kul, så det är ju bara positivt! Vi har minsann gym på vårt hotell, haha ska pallra mig dit så jag inte blir rastlös å förslappad :P

Har jätteont i huvudet, så jag ska sova tidigt ikväll. Men först blir det duschen och soffläge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0