Äntligen fredag..?

Har ju varit hemma hela veckan, så dagarna spelar inte så stor roll egentligen, men det är alltid skönt med fredag :) Känner mig bättre och har inte feber längre så det är en bra start på helgen! Har varit uppe sen 8 imorse och eldat och släpat in halva sista 1½kubiks säcken med ved, så vi borde kunna släpa in den i garaget nu! Idag eller imorgon kommer nämligen ett lass på 6 kubik till så vi har att göra :P Blev helt slut! Så helt bra kan man ju inte säga att jag är..

Nu sitter jag med min kaffekopp, trött som ett as i min rosa morgonrock. Har duschat och smort in mig med brun utan sol. Så nu stinker jag. I högtalarna skrålar Christer Sjögren och mina sambosar muppar runt. Idag lär vi försöka göra ett ryck i lägenheten! Men först kommer Sara och ska fixa mina naglar! Lär bli lite glammig, för sjuk eller inte så är det våran inflyttningsfest imorgon!

En vanlig syn.. Madde ligger och snarkar till Coldplay :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

sova in my <3

2010-12-13 @ 19:39:43
URL: http://maddich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0