:) :)

Idag har det mesta gått fel, det har verkligen inte varit min dag, men humöret har ändå varit på topp! Sanna var tillbaka så det var verkligen skitroligt att träffa henne! Hon & Dennis har varit med mig på storstäd idag och flummat runt. Sanna pajjade en ljusstake, och en kärring blev skitförbannad. Jag tog på mig skulden och gick ner till gubbarna på driften som inte lyckades få fart på den. Jaja, försöka duger :P Sen var jordfelsbrytaren trasig så jag fick varenda byggubbe på hela sjukhuset engagerad i att få fram en ny åt mig. Vet inte hur det gick till men helt plötsligt ringde dom runt och hörde med den ena efter den andra om vem som kunde tänkas ha en.. Snickare, elektriker, målare, golvläggare, brandgubbarna.. Haha! Dock verkade dom inte fatta vad det var för någe jag vill ha, så jag gav upp och körde utan. Gick ju det med, och inget small :P

Sen jobbade mina favvisar kväll på operation så ville knappt gå hem. Tycker så mycket om några där så det är helt sjukt. Mina räddare i nöden :)

Ska bli skönt med lite julledigt sen också. Dagarna går långsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0