God Jul!

Och god fortsättning :)

Känns skönt med julefrid :P Hade en toppen julafton igår hemma i Hejdbacken med min familj <3 Fick några fina klappar och massa god mat. Åkte hem och hade klappöppning med mina sambosar. Haha, vad som än händer så är dom faktiskt min andra familj!!

Idag ska hela familjen Hejdbacke till Örebro och hälsa på min mormor! Sen ikväll blir det utgång på Bistro som har öppnat igen. Känns skönt att vårt hänghak nr 1 har öppnat igen :P Har smort in mig med brun utan sol så jag ska vara riktigt orange och fin. Hellre det än vit :P

Nu ska jag elda lite och klä på mig innan jag ska ge kaninerna lite frulle. Lär vara klar när dm kommer och hämtar mig. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0