Längtar..

Haha. Det här bygget alltså. Ska man skratta eller gråta? Och med bygget menar jag mitt jobb, som alla jävla klappträn inte verkar fatta. Komiskt...

Och det här är min blogg. Som jag har för min egen skull.. Så jag skriver vad jag vill. För min egen skull. Det jag behöver få ur mitt huvud. Det är så jag funkar. Det jag inte kan sätta ord på bara blarrar ur, rakt ut på skärmen. Synd att det är så jobbigt att skriva mycket för hand, annars skulle jag lätt skriva dagbok! Allt känns lättare när det är nedskrivet. Och när man läser det är det nästan lättare att förstå sig själv. Det är inte meningen att någon annan ska göra det. Förstå mig alltså.. Är inte direkt ute efter att bli nya Kissie..

Escape escape crtl alt delete?

Väntar på att få sluta, ska nog gå och fika lite. Det kurrar i magen, men vet inte om jag törs. Har haft ont i magen sen i fredags. Det bara krampar och trycker och den är helt svälld. Magsår säger dom. Bullshit säger jag. Det ska nog gå över..

Skriver bara en massa dravvel för att jag inte har något direkt att göra. Vill bara att dom ska bli klara så jag kan städa och gå hem. Eller nej jag vill inte ens det.. Sova hos mamma och pappa i mitt gamla flickrum inatt kanske.. Med Måns i fotändan, det känns lockande :) Hela världen lyser upp när jag ser min katt, min största skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0