Lördag!

Är riktigt glad idag att jag inte var ute i går. Är pigg och inte bakis! Känner för att göra någe, men vet inte riktigt vad. Får se om jag kommer på någe. Blir det plusgrader framemot dagen ska jag nog ut och städa kaninburar :)

Har haft svårt att äta hela veckan. Har typ käkat några naturdiet och gröt och någon bit tårta. Igår käkade jag och Matilda chibbbbsss, urkk kände mig sjuk på kvällen. Låg och svettades och kallsvettades omvartannat, hade kramper i magen och ville spy. Inge mer chibbs på ett tag, det är ett som är säkert! Stackars min mage, den måste fått en mega chock :P

Har svårt att äta, sova och koncentrera mig för att jag bara funderar hela tiden, men det börjar kännas lite bättre :P Fick nog en svacka, men jag känner mig själv rätt bra egentligen. Jag vet ju hur jag reagerar, men sen brukar det ordna sig till slut. Har i alla fall världens bästa mamma som alltid stöttar mig och står bakom mig i vått och torrt. Även om vi bråkar som bara vi gör :)

Det bara snöar & snöar.. Ska till Hejdbacken någon dag och hämta min pulka! Nu ska jag ner och elda lite, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0