Mina fina arbetskamrater <3

Sitter på jobbet och är allmänt grinig. Vet inte vad det är för fel på mitt humör. Eller jo, det vet jag väl. Men orkar inte ens tänka på det.. Fast det gör jag ju konstant.. Snurrar i skallen! Jag stör mig dessutom på en massa småsaker på det här bygget, inget man kan göra någonting åt, förutom att slamra lite extra, men det känns bra för stunden i vilket fall som helst! Vore jag en tecknad gubbe skulle jag ha ett enormt åskmoln över mitt huvud, konstans & sen en vecka tillbaka...

Är så glad åt mina fina arbetskamrater på städ, som verkligen stöttar mig just nu, jag vet att jag har dem bakom mig! Det känns verkligen skönt, även om det kanske inte är till särskilt stor hjälp i det långa loppet! Och några fina människor på den här operastionsavdelningen. Alltså jag blir nästan gråtfärdig när jag pratar med dom. Dom vill verkligen mitt bästa! Finns inga som stöttar och ger mig så bra råd som dem just nu. Önskar bara att jag hade modet att följa dem.. Ähh, vet inte ens vad jag dravvlar om, men vill nog mest få ur mig att det är så jävla skönt att det dyker upp support från dem man minst anar när man behöver det som mest.. Nu önskar jag mest att det ska ske ett mirakel.. Kan man önska sig det i julklapp?

Jaja, what to do? Tågen kommer och går.. En vacker dag är det min tur att hoppa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0