Nej nu får det vara nog!

Nu får det vara slut på depperierna och humörsvängningar. Allt kommer att ordna sig! Nu ska jag vara mitt vanliga glada jag igen, och försöka tänka på annat. Trots att det är -17, olidligt tråkigt på jobbigt, jag är sönderstressad och verkar ha dragit på mig tidernas magkatarr. Ska käka omeprazol? Måste vara bra till fredag så jag kan svulla masssaaa julmat :p

Det är lätt att fokusera på det dåliga i livet, men det gör det inte okej att glömma det fina. Tex. Mina underbara föräldrar som alltid står bakom och stöttar mig, hjälper mig, lyssnar och håller mig bakom ryggen. Dom gör verkligen allt för att livet ska gå vägen för mig! Mina fina arbetskamrater som stöttar och ger råd, dom som får mig att stå ut hela dagarna. Min underbara extra mamma Anna-Lena, utan henne skulle jag inte överleva tror jag :P Alla fina människor runt om mig helt enkelt! Mina fina djur som gör mig glad bara jag ser dom, vad gör folk utan husdjur?

Och på fredag är det faktiskt julafton. Årets absolut mysigaste dag som får även mina ögon att tindra. Önskar mig inget speciellt. Haha DVD-skivor och en snöborste? Det kan jag köpa själv :P Ser bara fram emot en heldag i Hejdbacken med god mat och hela familjen & kissemjauarna!

Time to smiiiiiileeeee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0