Nu var det ett tag sen igen..

Ja, jag är ju som sagt inte den bästa på att blogga, men ibland är det skönt att skriva lite allmänt dravvel :)
Det har varit förbannat mycket på sista tiden. Kaos på jobbet, kaos med flytten osv. Men nu, nu är vi på plats i huset, och inatt sov jag första natten i mitt nya rum! Gick väl sådär, är så jävla förkyld :P Sen är det lite ovant med alla ljud. I lägenheten visste jag ju att det var grannarna, men nu är det ju bara vi. Ligger så nära gatan också så man hajjar till. Men man vänjer sig ju! Har precis varit ut till kaninerna, och dom såg glada ut. Dom har fått flytta in i vedboden på baksidan, så det känns skönt med lite skydd. Ska försöka få upp hagarna idag också!

Nu ska jag ner och slänga i lite mer ved i pannan. Madde snarkar i sitt rum och Matilda ska hämta sin säng idag. Sen är kollektivet komplett :P

Går dock runt och känner mig irriterad och smånere. Hoppas det är för att jag är sjuk och inte har fått sova ordentligt på hela veckan. Det ska nog släppa när allt är färdigt och man kan slappna av.. Vore en fördel om det kunde lugna ner sig lite på jobbet också! Peace out!
Fulaste bilden. Men kärlek på er ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0