Depp!

Igår fick jag en total deppattack! Och den sitter kvar idag också! Är bara så trött på att livet står still. Och jag vet att den enda man kan skylla på är sig själv. Men just nu vet jag inte riktigt vad jag ska ändra på för att det ska kännas bättre? Kanske skulle det kännas lite bättre om jag blev helt sams med mamma. Och den enda som skulle förstå det där dilemmat är totally gone. Kanske skulle bli sams med den också. Men nej just.. Det har jag ju redan försökt med.. Och alla man kände förut. Wha happa? Tror man är någon slags övergångsperiod till the family. Hoho. Men det är ju inte ens det jag strävar efter! Och så har jag drömt sånna där dryga skumma drömmar som sätter sig som klister inne i skallen och trycker ner humöret ännu mer. Vet inte om någon annan har sånna.. Men jag kan inte sluta tänka på dom.. Baaaahhh!!

Kanske är dags att byta jobb? Är ju så sjukt trött på det. Samtidigt som jag egentligen trivs rätt bra. Gillar dom flesta av mina arbetskamrater och kan ha riktigt roligt ibland. Kanske mest är trött på sättet man blir behandlad på? Och att det är så enformigt? Men vad ska man göra istället? Vill ju plugga.. Men nu vacklar jag på vad jag vill bli..?

Nej nu får det vara nog! Ska fortsätta nätshoppa lite och lyssna på Spice Girls och kanske bli lite gladare. Det här ett inlägg som borde komma på natten.. Inte mitt på ljusa söndagen. Jaja, raderar det nog om någon timme när herr ågren knackar på. Men ibland är det bara för jävla skönt att skriva av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0