Hej mitt vinterland :)

Jag är kär i snön! Vill bara mysa runt hela dagen! Gick upp 8 för att släppa ut kaninerna, dom har knappt fått vara ute på sistone, stackarna! Har riktigt dåligt samvete! Dom verkade lite skeptiska först till all snö, men nu gräver dom loss och verkar tycka att det är riktigt roligt :) Längtar tills jag slutar jobbet klockan 19, då ska jag ut på snöpromenad! Knäppt att något som snö kan göra en så lycklig! Är väl barnasinnet som kommer fram. Men om ett tag så kommer jag tyvärr hata eländet :P

Har lite feber, så hoppas iprenen verkar och arbetsdagen går fort! Har varken råd eller tid med att ligga sjuk!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha jaaa jag var ute på en fin snöpromenad eeeh, ett tips, ta på dig broddar så slipper du bli bambi på hal is :)

2010-11-10 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0