Mig själv igen!

Jag har ägnat hela kvällen åt att pilla med mitt hår!! Har satt i nya extensions så nu känner jag mig som mig själv igen! Hatar mitt egna korta hår (som egentligen inte ens är kort..) Jag känner mig ful och tråkig, haha! Men det är sant. Löshår är ett hemskt beroende! Det är pillrigt att sätta på sig själv, men då får jag det ju som jag vill ha det! Svårast i bakhuvudet, när man inte ser ordentligt. Tur vi har dubbla speglar :) Klippte från träns och smälte egna slingor för första gången, så hoppas det blir bra. Blandade 3 olika ljusblonda färger för att få rätt skiftningar, så hoppas jag kommer vara nöjd! Det är roligt att pillra lite faktiskt, timmarna flög iväg :P

Känner mig fortfarande lite deppig. Hoppas det går över och att jag blir frisk snart, börjar bli grymt rastlös.. Längtar faktiskt lite efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0