Monday morning

Så var det måndag igen och jag sitter här och tycker synd om mig själv. Jag har världens tryck i bihålorna så det känns som om det ska säga pang och bli en stor explosion i min skalle! Sen känner jag mig riktigt deppig! Sådär att jag vill ligga och stirra i taket och kanske gråta en skvätt. Fast jag vet inte varför. Kanske för att jag är sjuk, har drömt skitdrömmar eller för att det är världens skitväder ute. Grått och regnigt är inte direkt uppiggande! Förstärker det hela med att lyssna på deppmusik, så allt är ju kanon. Vilken bra dag! Ska missbruka min älskade nässpray så kanske det känns bättre :)

Weeeeiii happyy girrrrlll.. Not :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0