Mys morgon

Har precis käkat gröt och slökollar på dubbade Harry Potter och slurpar lite kaffe. Är lite seg tyvärr, så måste komma igång! Vaknade halv 8 av Matilda som var på väg till jobbet, somnade om till halv 11 fast jag var pigg första gången. Men det kändes som en bra idé att sova lite till. Drömde skumma saker, så är väl därför inte huvudet är helt med!


Igår var jag och Sandra iväg till Lillerud och tävlade! Var riktigt, riktigt trevligt! Var riktigt dåligt väglag på vägen dit, snö & halt så det tog sin tid, men det var inte så kallt, så behövde knappt frysa alls i ridhuset! Vägen hem gick ännu segare, snökaos sista biten.. Åhh hoppas verkligen det ligger kvar, jag älskar snö just nu =)

Kaninerna skötte sig faktiskt skitbra, och jag är mer än nöjd! Malva & Ängla hoppade utom tävlan i svår. Malva måste verkligen jobba på kondisen (läs JAG måste motionera henne bättre) men hon skuttade på helt okej ändå! Ängla sprang på superfint och hoppade jättebra. Riktigt roligt! Cindy gick på 0+1 i krok medel och kom 3:a och fick sin första pinne där :) I eliten gick kaninerna inte alls särskilt bra. Pumba rev 6 i första, fast han var glad och sprang på mycket bättre än jag hade väntat mig! I finalen fick han bara 3 slarvfel och jag kunde inte varit nöjdare! Linnea & Tipi vann och det tyckte jag dom var mer än värda :D

Igår kväll käkade jag och Matilda chibbs and cheeeesedudes och kollade massa repriser på paradise hotel. Hjälp. Det är så att man skäms!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0