Störtlöjligt

Alltså. Jag blir så irriterad på mig själv!! Såg verkligen fram emot att bara ligga hemma och lata mig i soffan och slökolla på TVn. Men nej, jag är alldeles för rastlös. Jag kan verkligen inte slappna av! Vankar av och an och vet inte alls vad jag ska ta mig för! Har dessutom käkat alldeles för mycket kladdkaka, fast jag inte ens skulle smaka. Hur går det ihop?

Och jag har ingen som helst lust att tävla imorgon. Jag är grinig och jag fryser. Men jag vet ju att jag kommer tycka att det är skitkul när jag väl kommer iväg! Var alldeles för länge sen jag träffade min favorit-Sandra också.. Vi har ju alltid skitkul när vi är iväg och tävlar... Baaaahhh!! Är nog bara trött, och en aning smådeppig. Skyller på det tråkiga & gråa vädret!

Jaja, har iaf varit till huset idag efter jobbet och skrivit över elnätet & lärt mig pannan. Nästa helg får vi nycklarna, jag längtar!! Ska bli så mysigt med allt julpynt också!!

Alltså.. På jobbet går allting bra.. Men hemma.. Alltså jag måste ha allvarliga störningar i mitt huvud.. Grava problem med hjärnspöken!! Blir snart tokig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0