Trött jävel

Idag är jag trött och seg i kolan! Känner ingen lust till någonting! Har i alla fall solat & hämtat hö till mina lurvbollar. Är så blek så jag blir rädd när jag ser mig själv i spegeln! Imorgon är det dags för jobb igen, inte varit där på en vecka.. Och har ingen lust imorgon heller.. Men ska jobba med Anna-Lena, så då känns det lite roligare :)

Kanske är bra att jobba igen. Det är dags att sluta spionera på grannarna, snora och tycka synd om sig själv. Baack to basics, så att säga! Det är alldeles för lätt att bli förslappad när man är hemma och gör ingenting om dagarna.. Riktigt illa!

Var någe jag tänkte skriva.. Men har helt glömt bort det.. Aja, lär mata kaninerna! Uhh det är redan mörkt ute :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0