Weeehoooooo!!

Igår försov jag mig! Grannen har haft fest 2 dagar i rad, i onsdags åkte jag hem till mamma och sov, var så jääävla trött och dom bara härjade! Så igår försov jag mig till kvart över 7. Skitbra när man börjar 6 :P Ingen skada skedd, som tur var :)

Efter jobbet åkte jag, Matilidis och Malin till Marieberg. På väg hem ringde han med huset vi kollade på för 2 veckor sen, och vi fick det! Jag kan verkligen inte fatta det!! Trodde verkligen att det där paret som ville ha det skulle få det, men tydligen så blir det mitt och Matildas :D Imorgon ska vi skriva kontrakt, är i en drömvärld!! Madde ska flytta in hon med, jag bara lääängtar lääängtar och lääängtar!!

Ååååhhh jag kan ha kvar mina kaniner, jag är så jävla lättad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0