Attans!!

Det är ju varmt ute! Ville verkligen tävla den här helgen i Värmland. Men sen har det varit så apkallt så man inte har velat gå utanför dörren så jag struntade i att anmäla mig. Men nu är de ju faktiskt varmt ute. Attans, hade varit najs att komma iväg! Nu dröjer det 2 veckor till.. Jaja, får gå ut ikväll istället. Blir Ras Cricket på Folkan. Blir nog kul det med :P

Dumt bara att vakna halv 8 en lördag när jag har chansen att sova länge. Jag kan nog inte :P Sov middag igår efter jobbet, men somnade ändå direkt jag la mig igår.. Skjutsade Malin & Matilda till Bistro. Ångrar inte att jag inte blev med. Har lite att stå i idag :D Veden kom inte igår, så förhoppningsvis kommer den idag. Mildvädret kom jävligt lägligt :S

Nu ska jag dricka kaffe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0