Då var det måndag igen..

Kan inte fatta hur helgerna bara springer iväg..? Hinner inte mer än hem från jobbet så är man där igen!

Var skitkul att gå ut i lördags. Trots att jag var apkalas. Tog igen mina nyktra helger med råge :P Jag, Sara, Jonas & Johnny drack grogg innan vi drog ut. Tror alla var lika runde under fötterna! Var mycket folk ute, jag och Sara skuttade runt som dom blonda tokar vi är :) Igår mådde jag över förväntan. Hade förtjänat att ligga med huvudet i hinken, men var mest trött. Jag & Madde kollade på lilla sjöjungfun, sen somnade jag som en stock kvart över 8. Haha! Nu längtar jag bara tills våren så man slipper halka och frysa när man är ute och nattvandrar :)

Tror jag ska ut och bära in lite ved. Är skapligt trött, så kommer somna om jag inte aktiverar mig!

Lööööööööööv yoooooou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0