En sån där dag..

Idag är det en sn där dag då jag känner mig blek, fet, ful och allmänt deppig och hängig. Det är kallt och träligt, det har gått apa på jobbet och världen motarbetar mig lite extra. Vill helst bara dra täcket över huvudet och sova fram till mitten av april. Vakna pigg, utvilad och glad! Det är svårt att sätta fingret exakt på vad som är fel också, då blir det ännu svårare att göra någe åt det. Men antar att min intuition säger mig ett och annat. Det är läskigt hur stark ens magkänsla kan vara. Obehag. Det brukar betyda trubbel. Och rätt ofta säger min magkänsla rätt..
Men egentligen är det ju det jag vill, så vad klagar jag över? Har ju sagt det själv. Ääähhh tror mina hjärnceller har fryst till is den här vintern. Är ju inte normal nånstans :P


Nu ska jag invänta läggdags. Bara en timme kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0