Hatar tisdagar.

Förstår inte hur man kan ogilla en dag så starkt. Är alltid trött, trött & trött på tisdagar. Rutten dag helt enkelt, haha :) Fast efter jobbet så var jag hos Emelie och tränade med Leia & Cindy med henne och Sara och deras lurvisar. Var riktigt skoj, dock kallt. Leia var rolig! Första gången vi hoppade tillsammans, och nu ser jag fram emot att få tävla henne! Cindy var inte riktigt på hugget, men hon är alltid duktig, hur som helst!

Kallt som sjutton är det, och jag blir mer och mer deprimerad varje gång jag kollar ut genom fönstret känns det som. Våren känns bra avlägsen... Samtidigt som det känns som om veckorna bara rusar fram..

Hmm A-L gillar mitt sätt att resonera. "Menar han mig ska jag spöa honom" "Men hur ska du kunna få reda på det?" "Hmm.. Det kommer jag aldrig få.. Så han får spö!" Ibland går inte hissen ända upp. Tur jag har min extramamma ibland :P

Nej, nu vill jag bara sova.. Kan inte klockan ticka lite snabbare mot läggdags?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0