Helgen.

Kan inte fatta att helgerna går så fort. Och snart är även måndagen över. I fredags var jag astrött... Som vanligt. Tror verkligen jag har fått någon slags sömnsjuka. Det är inte mänskligt att sova så mycket som jag gör, utan att bli pigg. Jag känner mig aldrig utvilad..

I lördags var jag och Jonas till Örebro. På kaninhoppning och lämnade några saker och sen Mc Donalds. Sen åkte vi runt.. Finns inte så mycket annat att roa sig med kanske.. Har varit snorkallt hela helgen, är trött på att frysa. Jag, Madde & Malin gick runt Aspensäng i söndags eftermiddag, var väl skönt när solen värmde, men i skuggan var det bra burrigt. Skönt med frisk luft i alla fall. Sov alldeles för lite så kände mig som en zombie. Gick och la mig halv 9 igår kväll, men var lika trött idag för det..

Bara massa osammanhängande dravvel.. Är trött och ledsen. Ferdinand har somnat in under dagen. Min älskade prins. I April skulle han fylla 8.. Han låg bara död, kall & frusen i buren. Älskade, älskade skrutten. Så mycket vi har varit med om tillsammans.. Det är så obeskrivligt tomt. Vet inte när jag grinade sist, men nu rusade jag in i huset och ringde mamma. Känner mig helt förtvivlad. Det är så mycket skit nu ändå. Måste allt alltid komma samtidigt..??

Nu ska jag & Madde kolla på Bernard & Binca tror jag. Behöver lite feel good...

Valentinos Duke of Desire
030429-110221 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0