Lååång dag!

Den här dagen har varit lång! Haha depp-Helena fortsätter :P Men fick en semla av Anna-Lena så då blev jag glad. Haha muta mig med socker, det går bra! Sen åkte jag till Sara efter jobbet, så då blev jag ännu gladare. Skvaller livar alltid upp. Fast först slogs jag med min dumma bil! Skulle skjutsa hem Anna-Lena efter jobbet, och då går såklart inte passagerardörren att stänga.. Sprutar i massa låsolja, men slutar med att jag får knyta ett kaninkoppel mellan dörren & handbromsen, haha humor :P

Sen kom jag hem och upptäckte att veden typ är slut :S Slog en pling till mamma som skickade ut Rasmus att packa några säckar som jag åkte och hämtade. Hängde där och skvallrade ikapp med min som vanligt alldeles för nyfikna mami! Tog vägen förbi solariet på vägen hem, urk för att känna sig såhär blekfet! Nu känner jag mig däremot bränd :P Sen har jag sågat, sågat, sågat & sågat en drös med plankor & vedträn som är för långa för att gå in i pannan så vi kan elda lite imorgon också. Jag är en sån man :P

Nu är jag nyduschad och aptrött så ska nog snarka snart. Så jävla skönt att det är fredag imorgon. Längtar efter att få sova ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0