Chill!

Chill eldar! Är sugen på en dusch. Hahaha mitt ben är blodigt så det skulle sitta fint :P

Varför tar man åt sig så av folks beteende? Ägnade halva dagen igår åt att vara ledsen. Men vad fan, varför det liksom? Not my problem. Tog mig i kragen och piffade mig ut i tårna och drog med Bellsan till Örebro till Emelie & co. Riktigt, riktigt trevligt! En runda på Strömpis och en hel del härjande. Riktigt riktigt lyckad kväll må jag säga!!

Haha och ja karlar.. Alltså dom är ju som dom är. Ska man skratta eller gråta eller bli förvånad ? Puss på det!

Igår skottade jag och ställde upp 3 hagar åt mina små pälstussar så ska nog ut och släppa ut dom en stund. Är kanonväder! Jaja... Konstigt att jag alltid känner mig bättre när jag har fått skriva av mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0