Hos mami & papi

Sitter hemma hos mamma & pappa. Har käkat tacos och ska sova här inatt. Igen. Ramlade in här igår kväll halv 11, trött och ont i huvudet och väckt. Tog ett tag att somna, var lite uppe i varv. Men det var skönt att sova i mitt gamla runt, med Måns i närheten. Lugn och ro!


Dagen började med en redig utskällning. Helt obefogat. Känns skit, hela dagen har varit skit bara för det. Jag och Anna-Lena har konstaterat att alla är tokiga, och det drar verkligen ner humöret! Har gått utför hela dagen, så vid lunch var jag redo att lägga mig ner och bara gråta. Helt seriöst! Har gått och känt mig deprimerad hela dagen bara för det. Kom hem och ville verkligen sova middag, men det gick inte det heller. Låg bara och mådde illa.. Inget verkar gå vägen för mig just nu :P Tror jag börjar få en vinterdepression eller nå..

Dessutom vägde jag mig för första gången på ett tag idag! Och det var INTE roligt! Visserligen efter att jag hade ätit. Men ändå. Såå mycket tyckte jag inte det borde visa! Tycker jag har skött maten bra och kommit igång bra med träningen. Vet att det inte går neråt på nolltid, men nej.. Det där var icke OK! Måste ta tag med hårdhanskarna. Kanske ska rota fram mina cambridgesoppor..? Nå drastiskt lär jag göra iaf!!!


Imorgon ska jag och Anna-Lena ut och gå en ny runda iaf. Även om vi blarrar massa på jobbet är det ändå så skönt att träffa henne och prata strunt. Är glad att jag har min extramamma :) Ska klämma in kaninpyssel och ett besök på gymmet också. Var tänkt med en utgång i Öret imorgon också men känner mig pissigt anti så får väl se.. Kanske känns bättre när man har sovit lite :)

Nu ska jag glo på let's dance med mami. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0