Inge vidare värst!

Haha, är verkligen sämst på att blogga, skäms! Händer väl inte alltför mycket, det är väl det som är grejjen! Har legat hemma och spytt hela veckan, måste ha fått nå slags maginfluensa. Har varit lite klen hela helgen, men nu börjar jag känna mig som mig själv igen! Dock käkade vi chibbs, choklad & kollade på film igår så magen verkar slå lite bakut ändå :P Har varit nykter hela helgen. Känns riktigt skönt faktisk!

Idag är jag raslös & uttråkad, men vet inte riktigt vad jag ska göra..? Håller på att färga ögonfransarna och ögonbrynen. Ska nog passa på att sola en sväng idag. Är sjukt blek efter den här veckan. Tycker jag ser grå ut! Det är dessutom plusgrader så ska nog ut och försöka städa lite kaninburar, bäst att passa på :) Imorgon är det tillbaka till jobbet. Ska faktiskt bli skönt! Måste komma igång och träna också. Skönt med rutiner. Och vill att dagarna ska swoscha fram så det blir vår någon gång.. Inte klokt vad jag längtar!

Bjuder på en bild från nyår!

Kommentarer
Postat av: KnY

Hej! Kul att du har läst länge :) Jag undrar ju alltid vilka det är som läser egentligen ;) Tack för dina peppande ord, jag kan aldrig få för mycket sådana och de betyder otroligt mycket för mig :)

2011-01-25 @ 08:32:47
URL: http://knysnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0