Måndag :)

Jahapp! Min sista schemalagda 10.30-19. Rätt skönt. Är inte vidare förtjust i att jobba till 7.. Har däremot varit vaken sen halv 8. Försökte somna om men det gick inge vidare. Har eldat, städat, putsat insidan på mina fönster, alla speglar, varit hos kaninerna, diskat, sminkat mig (!!!!) och tvättat.. Nu ska jag väl få i mig lite frukost innan jag drar mig mot jobbet. Det här med att ha några timmar innan man börjar är inte så bra.. Blir mer och mer motvillig till att gå dit.. Bättre att börja tidigt och bara rusa dit! Nu får man smak på friheten. Verkar bli en kanonfin dag så då känns det ännu värre att vara instängd på jobbet hela dagen..

Förresten så var det väldigt skönt att inte ha den minsta ångest igår för att jag var ute! Skönt att somna lugnt utan den där vidriga söndagsångesten som brukar kunna infinna sig. Najs att inte ha gjort bort sig!
Däremot finns det väl annat som inte är vidare värst bra, hahaha kanske var därför jag inte kunde somna om imorse? Tänker för mycket :P Jaja så kan det vara. Man ska inte få reda på så mycket. Bättre att vara lyckligt ovetande ;P

Nej, nu frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0