1:a juni

Helt sjukt vad fort tiden går! var ju nyss massor med snö, kallt, bittert och hela kalaset. Nu ska det helt plötsligt föreställ sommar. Känns bra att de har lovat väder efter det lagom tills imorgon då jag går på långledigt =)

Sitter och slösurfar och känner mig en aning rastlös. Börjar inte jobba förrän runt 13. Ska iväg vid 10 så fick ta kvällspasset men skjuta upp det någon timme. Gött! Egentligen borde jag väl kanske ta på mig promenadskorna och dra en repa runt sjön. Men har ingen direkt motivation. Det enda jag vill göra nu för tiden är att käka choklad. Kommer svälla ut till dubbel storlek vilken dag som helst.. Måste skärpa mig :S

Annars känner jag mig väldigt peppad på att komma iväg och tävla, glada kaniner, trevligt sällskap och barfota i gräset. Hoppas det här kommer bli en toppensommar! Och jag kan inte låta bli att längta lite extra efter hösten. Lämna allt blajj bakom mig. Tror en annan stad kommer ge mig lite god distans. Jag blir bara mer och mer irriterad. Jag hoppas det skiter sig snart, fan vad det ska bli skönt att trycka upptaget när du ringer då, igen! Hah!

Jaja, hoppas på fint väder imorgon & på fredag. Då ska jag hänga i min solsäng i Hejdbacken. Copy out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0