Äntligen en sovmorgon!

Äntligen! Jag minns inte när jag sov ut sist. Eller ja, sovmorgon kanske man inte kan kalla det. 07:11 gick jag upp, men det är sovmorgon för att vara jag :P Gick och la mig halv 10 igår, en fredagkvällkväll. Men jag var helt slut, och det var verkligen skönt! Somnade som en stock!

Dock har jag en vagel under mitt vänstra ögonlock, så det är helt rött och svullet, och när jag vaknade var ögat helt igenklibbat och varigt. Mysigt :S

Igår efter jobbet var jag hos min söta mormor och hälsade på. Satt där i 3 timmar och pratade och blev bjuden på mat och fruktsallad med glass. Tror hon uppskattade mitt besök! Hade tänkt mig en runda runt sjön när jag kom hem, men var helt slut. Fick bli slösurfning och sängen istället. Hela helgen ska jag spendera på bomässan i arenahallen med Sara. Hoppas det går bra för henne =)

Nu ska jag koka kaffe, mysmorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0