Äntligen helg :D

Fan vad skönt med helg! En ledig helg dessutom, det enda som fattas är en stor sol och värme som det var förra helgen så man kan ligga ute och pressa, men men man kan inte få allt! Har missbrukat brun utan sol tuben istället :P

Har varit vaken sen 7.. Verkligen trist att man inte kan sova iaf till 9 när man faktiskt har chansen.. Men men.. Har hängt upp tvätten jag stoppade in igår, tvättat en maskin till, en till är på G! Plockat sönder mina stackars ögonbryn och färgat dom & ögonfransarna, målat naglarna, druckit en halv panna kaffe.. Hmm.. Ska nog ge mig ikast med att städa kaninburar och gå ett varv runt sjön.. Sen får vi se om jag tar mig ner en sväng på bilutställningen vid lindeskolan, är ju vårmönstringen i helgen så kan vara kul att kika. Dock verkar det lite kyligt så vi får se. Skulle behövas en rejäl storstädning här hemma också :P

Ikväll blir det nog lite grillning och någon vända på stan, sen får det nog bli bistro. Hoppas på en bra kväll.. Även om jag inte är särskilt taggad.. Men det får bli vad man gör det till! Nu ska jag ner till tvätten igen =)

Chill out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0