Trött onsdag.

Grått och trist väder. Saker har krånglat. Batteriet i skurmaskinen dog i bassängen imorse, en tant kastade saker på golvet på avdelningen, jag spillde ut en liter sprit på golvet i korridoren, rev ner en stor takplatta med tillhörande brandlarm i ambulansens korridor.. Som sagt.. Flyt :P

Har iaf varit och hämtat hö. Men tror inte jag orkar packa mig tillbaka till linde. Är så skönt att vara här i hejdbacken.. Måns mötte mig på parkeringen idag också, mitt gull <3 Ska orka mig in i duschen och tvätta håret. Kan säga att det behövs. Men är i valet och kvalet.. Ska jag pallra mig ut i kylan på en promenad.. Eller krypa ner i soffan och slökolla på TV..? Hmm.. blir nog det sistnämnda...

Tanken har rotat sig. Men vad mer kan man säga. Sommarens estlandsbesök kommer inte alls bli som väntat... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0